en dag då jag gjort lite

Var inne en snabbis i morse på mina sidor.Sen har jag tittat på nyhetsmorgon halvt som halvt.Sen har jag vart i Hallunda.Och sen åkte jag färdtjänst och var i skärholmen o fikade med min kompis från nynäshamn.Det var kul fast det var samtidigt lite jobbigt för jag kände mig olustig.Sen skulle jag egentligen ha åkt hem vid halv sju men tog tunnelbanan vid fem istället.Sen har jag tittat på bingolotto utan lott.Jag tittar mest för artisternas skull o få bli lite arg på färgfemman o lite sånt.Det är för att jag har så dåligt med den varan själv så det är därför jag blir arg.Jag vet inte om det är några som läser mina dagböcker på sistone,har knappt pratat med nån härinne.Den här sidan brukar det finnas folk att prata med men just nu verkar det inte finnas nån.Jag kanske låter stressad men jag vill ha bloggen klar före tolv.Och sen tänker jag köra ett virusprogram som tar evigheters evigheter.Ha det så bra o ha en bra vecka.Nu är det bara vänta till tredje advent,Det är alltså inte långt kvar till jul.Ha det bra kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback