Ätit julbord nummer 4

Det var en jobbig situation i morse. Det blev lite missförstånd men det löste sig. Sen var jag hos min man sedan kl. 11. Jag var varit där hela dagen sedan dess. Mår lite bättre nu än igår. Annars har det inte hänt så mycket. Lite TV och lite mat. alltså mitt julbord nr. 4 som det framgår av rubriken. Jag börjar redan bli trött på julen och den har precis bara börjat. Den håller i och för sig bara på en vecka men det känns som den håller på i flera månader. Nu har jag inte så mycker mer att berätta. Jo, en sak till som var jobbigt var att jag glömde telefonen hemma i dag. Jag kunde därför inte komma åt någon och det är tur att det inte är så många som har ringt. Nu får ni ha det så bra till i morgon eftermiddag då jag kommer tillbaka in. Jag kommer in inte in föränn kl.22. Men jag lovar att komma in då. Ha det bra, vi hörs och ha en bra fortsättning på julen. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback