ytterligare en lugn dag bland många

jag var inte inne på boggen igår för att denna sida fungerar inte mellan varven ibland funderar jag varför , varför den krånglar alltså men det är väll ingen som kan svara på det. svaret blir väll säker att det är något tekniskgt som orsakar det hela sen till dagen,
degane har varit ganska så lungt men ändå med fart va i vällingby men hamnade ute på grund av att hissen inte fungerade jag skulle alltså träffa min man och det va en hel omöjlighet visst et kom en hiss tekniker mend han kude inte göra något för att han hade inte nycklarna til teknik rummet som går till hissen.
om hissen inte fungerar så kommer ja ju ingen vart visst man kan ringa färdtjänst och de använder trappklättrare, en mekansim som man ska försöka lite å att den inte går sönder jag är faktiskt lika vän med det tekniska som det här med människor att man inte ska lita på dem i vissa läggen.
jag vill kunna det men jag klrara det bara inte.
jag känner mig utelämnad och då oftast till ödet därför jag inte vet vad det är som händer men på något sätt så gillar jag ändå ödet för jag vill inte att någonting ska bästemma vad som händer ska man bestäma själv så långt man kan och det som ite går att påverka ska ödet få bestäma nee nu orkar jag inte skreiva mer i ju med att jag inte har vilat något idag ch är ganska så trött och bara jag kan få tänka lite på mig själv ,..just nu

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback