varit inne på förmiddagen och ute på eftermidgen en snabbis

hej
har inte gjort så där jätte mycket idag har pratat lite alvar med en assistent som jag inte kan gå in på här. jag var inne i stan en snabbis och kollade lite på böcker så att jag får lite annat att tänka på än det kjag tänker på just nu många kanske tycker att jag vore vara nöjd men jag tänker faktiskt väldigt mycket på Osrob.
och så vet jag inte men jag tror at färdtjänst killen gjorde illa mig när vi åkte till stan, det var säkert inte med flit men i min kropp gör det ont i alla fall.det kanske någon som undrar varör jag skriver så tidigt det beror på att jag tänker vara shyst och släppa assistenten tidigare jag brukar göra så ibland.
nu har jag nog inte så mycket mer att skriva om
jag har en lång dag framför mig imorgon men det bärettar jag om imorgon =)
det är nämligen min pröllops dag men jag vill inte bäretta något om det i för vög vi dår se vad som händer och vad det blir av med imorgon jag kommer in och bärettar .

ha det så bra kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback