Nu har det gå en dag till . Jag tycket väckorna går så fort

Nu har det gå en dag till . Jag tycket väckorna går så fort.
I dag på förmiddagen har . jag mest suttigt och läst den heter Berättelser på tidens strand av Mankell Henning Den jag läste ut var bra men den jag börja med i dag vet jag inte har pris börjat med den men Mankell Henning brukar skriva bra. I dag har jag inte varit ut så mycket det har rängnat och åska. Regnet har jag inge i mått men när det åskar. Vädret är nog vi inte kan göra nog i mått där kan vi känna oss kaniska hjälp sa vi har alltså har vi inge makt över det. Pris som naturkatastrof och jord bövnigar sån som vi inte kan rå på.
Jag har många av vet så vill jag ha kontroll på allt. Sen på eftermiddagen jag hos min man, Först så tänkte jag inte åka dit men sen vill jag det i alla fal. Det var skönt jag fick lite öl och tsazikie och fetaost sen så drack vi lite Balis till kaffet. Men nu har jag faktís inte så mycket mer att berätta. Kommer in i morgon i gen hoppas på bättre väder så att man kan vara ute. Men jag kommer åka i väg ovasst viket väder det blir kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback