Mycket åkande i buss

idag har det varit ett åkande i färdtjänsten det är jobbigt ibland etersom chuförerna kör så väldigt olika jag hade hoppats att jag skulle kunna sova i bilen men det gick inte, chufören hade satt fast mig väldigt dåligt. men till slut funka det i alla fall, sen har jag gjort lite andra grejor som jag inte vill komentera här.
Men det är saker som måste göras i alla fall om man är arbetsledare för att få mina assistenter i någotlunda efter mina önskemål helt och hållet kommer jag inte få som jag vill inte ens om jag ber till Gud , om det nu finns någon, kanske jag vet inte vad det är jag vill tro.
Men det lär inte bli långt för jag har varit inne och skrivit en dagbok på min en av mina adra webb sidor jag har en hel del sidor som jag brukar vara inne på men jag skriver inte blogg på alla för det skulle jag inte orka och jag vet inte om jag orkar skriva så mycket mer nu häller mina krfter börjar ta slut det känns som jag skulle vilja ta täcket över mig och ingenting mer. för det har varit en jobbig dag men ändå trevlig på något viss,
Jag trivs ganska när det rör på sig så jag slipper sitta hemma och grubbla och gräva ner mig i massa bekymmer men nu slutar jag för idag så hör jag av mig imorgon igen

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback