Har gjort något under hela dagen

Vid 10-tiden kände jag att jag inte hade lust att sitta inne. Jag ringde till min man och frågade om han kunde träffa mig i Kungsan. Egentligen skulle jag ha varit på Grönalund men jag kännde att min kropp inte tillåter det. Jag har gjort lite lugnare varianter idag - även om jag har tagit det lugnt har jag gjort något hela tiden. Nu tänker jag fortsätta att ta det lugnt och gå igenom mina mail samt fortsätta läsa min bok - nämligen Tony olssons Chockvågor. Den är bra, den är mycket värd att läsa. Det kan inte vara kul på fängelserna heller. Varken att jobba eller att sitta inne. Men nu får ni ha det så bra - jag orkar inte skriva så långt idag. Kram!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter som om du haft en skön dag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback