En Väldigt Annorlunda Dag

Hej den här gången är jag faktigst inte hemma när jag skriver dagboken. Utan i Skarpnäck hos en kompis. På förmiddagen har jag bara lagt pussel på datan och kollat genom minna andra sidor lite då och då. Från klockan sjutton har jag varit i skarpnäck jag känner just nu att hon är ganska glad att jag komm hon har en börjare till ass säkert inget fel på honom för det. När jag kom så tog jag med mig min kompis ut och köpte kebab. Sen har vi suttit och fikat lite och små prattat och käkat glass. Jag få se om det går att sova här det är första gången jag gör det men jag hoppas att det går bra det är värt att försöka i alla fall jag behöver ha något annat att tänka på en osrob. Den enda skillnaden när man sover borta är att fåtaktivera ass dom får lite längre att åka men annars är jag jätte nöjd. Nu har jag inge mer och skriva återkommer imorgon när jag e hemma igen. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback