en trevlig dag...

På morgonen var jag i hallunda centrum och hämtade pengar, jag stannade en kort stund i centrum. Sen var jag hemma en stund på gården och försökte läsa. det gick men bladen blåste hela tiden. jag satt bara och vänta på att klockan skulle bli kvart i 4. jag höll på att glömma att jag fick fika i hallunda oxå och sen fick jag träffa lite hundar. det är jätte jobbigt men samtidigt känner jag att jag måste kämpa med mig själv , men det gör jätte ont. mina assistenter vet det, jag har oxå sagt att jag skulle vilja krama om varenda hund just nu.. men annars så har kvällen vart helt okej. och det känns skönt att få träffa honom. får se bara när det blir nästa gång om han inte har allt för omöjliga assar.. om dom bara förstår så brukar det funka. men nu tänke jag sluta, innan jag blir arg för jag vill inte förstöra min dag. jag kommer in imorn igen. ha det så bra så länge kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback