En Trevlig dag för en gångs skull

Nu har det gått en dag till suttit och läst på förmiddagen och gått igenom minna mail som börjar bli några stycken. Sen har jag varit hoss min man och hissen fungerade idag så jag fick altså träffa honom. Jag fick äta lite matt dricka lite vin och bara umgås i störst allmänhet det va skönt. Helt otroligt jag har varit hos honom nästan en hel vecka altså varje dag och faktigst inga konstigheter med det. Nu har han fått vara i centrum ett tag iställe för min kompis i skarpnäck men på den skull har jag inte glömmnt henne. Jag väntar på att hon ska höra av sig till mig. Hon får styra mig istället förr att jag styr henne det känns bättre för mig. Men nu har jag inte så mycket mer och skriva ska läsa i min bok. Den är ganska tjock jag har bara en och en halv vecka på mig cirka. Ni får gärna kommentera om ni tittar in på denna sida. Jag vet inte men jag tycker det är dåligt med kommentarer är någon rädd för att såra mig? kan du veta va aldrig det för att jag ger tillbaka. Och när kan man veta att man har blivit sårad för en efteråt. det går och förlåta bara man får prata med den som eventuellt gjort det sårbara. Om den nu vågar träva fram vill säga. Men detta vet jag inte mycket mer jag kan skriva om men jag återkommer imorgon för jag tycker trots allt det är roligt att skriva på denna sida. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback