En tråkig förmiddag och en trevlig eftermiddag

På förmiddagen hände det ingenting speciellt. Jag hängde på nätet men inte så länge. Sen på eftermiddagen har jag varit på Lidingö kyrkogård med min kompis från skarpknäck och hennes svärmor.Självklart var det jobbigt men ändå skönt på något vis. Sen har vi käkat.
Jag vet inte om jag vågar skriva så mycket just nu. Jag måste börja vara försiktig med vad jag säger. Jag får mest konstiga kommentarer, inte direkt från bloggen där jag vill ha kommentarerna ifrån, utan från ett annat håll.
Hur ska jag nu kunna skriva vad jag vill om folk ska ta åt sig allting. Dessutom måste man kunna skillja på saker. Det jag berättar för någon hoppas jag inte ska komma ut till någon annan som inte har med det att göra. Hellre att det kommer till den det har med att göra men inte när det kommer i mina dagböcker för jag kommer aldrig kunna vara privat om det ska vara så.
Visst skriver jag det också på en offentlig blogg men om man tar så illa vid sig, varför läser man det då. Jag brukar bli krängt varannan dag. Skulle jag ta åt mig för varje gång skulle jag får ringa till min arbetsgivare och det skulle jag inte orka med.
Snälla ni som känner er krängta tänkt på mig då. Jag kanske inte gör det medvetet varje gång.
Men nu måste jag sluta innan jag deppar ihop och släppa iväg ass för han har jobbat hela dagen. Det kommer en ny dag i morgon med nya problem men jag hoppas också på det positiva.
Ha det så bra...kram Kmb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback