en rolig dag fullt ut!

Idag åkte jag in till stan i city och tittade på väsker och lite böcker.
åt faktist på burger king den här gången.
sen när jag kom hem därifrån så har jag fortsatt och gått till hallunda.
letade efter en väska där oxå, det blev nästan en väska...när jag skulle ha mitt kort så upptäkte vi att jag vi hade glömt faxen hemma.
det kanske är tur att det inte vart en väska idag för jag ville igentligen inte ha den utan jag vill ha en som är lika dan men n¨ågot dyrare, vi får se på torsdag.
sen har jag tittat på allsång på skansen.
sista för sessongen..
igå glömde jag att tala om att jag skulle ha vart på grönan , jag var inte där heller det vart ingen sista allsång för mig heller idag.
hade lixom ingen lust.
detaljerna vill jag inte gå in på..
men nu tänker jag sluta min dagbok för jag tänker släppa ut mina båda assar, det har vart jätte kul idag iallafall.
det måste det juh föresten har vart eftersom att jag sjöng framför tv.
ha en bra kväll.
Kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback