En lugn förmiddag, mer fart på eftermiddan

Har inte gjort så mycket på förmiddagen. Var inne på mina sidor och tittade runt lite. Sen har jag läst ut Chockvågor och börjat på en ny bok - Tea-Bag av Hening Mankell. Jag precis börjat på den så jag kan inte säga om den är bra eller inte. Men det verkar så. Sen när min andra assistent kom kl. 15:00 så åkte jag in till Kungsträdgården och var där hela eftermiddagen. Var hemma ca. 20:30. Är lite småorolig för natten. Men som vanligt måste det fungera. Annars har jag inte gjort något speciellt. Jag har gått igenom mina sidor och faktiskt skrivit till min idol Svenne Hedlund som skickat en bild till mig. Annars mår jag väl som jag har gjort den sista tiden. Men jag får ju egentligen aldrig komma ut med det. Alltså när jag mår som sämst. Jag har det inne i min kropp hela tiden. Jag saknar någon att prata med förutom psykologen. Det vill jag bestämt säga nej till på en gång. Han kan inte göra något praktiskt om det nu är det jag skulle behöva. Det enda han kan göra är att lyssna. Jag säger inte att psykologer är dåliga för det finns säkert de som behöver dessa. Jag vill inte ta bort den chansen. Men oftast vet jag varför jag mår dåligt. Många gånger hänger hela systemet på det här samhället vi lever i. Det beror på vem som ska bestämma och inte bestämma. Och dessutom är jag i en beroendeställning som jag inte kommer ur. Inte nu när jag blivit äldre iallafall. Nu är det bäst att sluta innan jag blir riktigt arg. Ha en fortsatt bra kväll. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback