En jätte jobbig dag.

Har inte gjort något speciellt på förmiddagen, inte heller på eftermiddag för än 18:00. Då åkte jag till min man som jag inte brukar träffa så ofta.
Jag är verkligen ledsen för jag vet inte vem som ska trösta mig. Det händer verkligen saker runt omkring mig just nu som jag egentligen inte orkar med men som jag måste orka med på något sätt i alla fall. Jag vill ha tröst men jag får aldrig tröst av den jag vill ha tröst av, inte ens från min man. Jag skulle helst vilja gråta för allt just nu och bara jag får vara hos någon som jag litar på. Dom är väl inte allt för många men det finns några st. Lätträknade på mina 5 fingrar. Det hjälper väll inte att gråta men på något sätt så känner jag att jag måste få göra det i alla fall.
Hemma hos min man fick jag lite mat och kaffe, välbehövligt, ett glas vin eller snarare 2st. Får jag höra nu att jag kan bli alkoholist så får jag väll ta den smällen också men enligt vad jag har hört av läkare, om jag nu ska tro på läkare så ska jag dricka ett glas vin om dagen. Detta för att slappna av mina muskler. Blir det sen två eller tre så kan man börja diskutera saken. Dom som faktiskt är alkohlister eller blir det skulle aldrig erkänna det för andra. Jag kan i och för sig förstå dom men eftersom jag har assistenter som ser och hör allting så måste jag prata med andra så fort något är onaturligt i deras ögon och öron. Eftersom saker och ting är olika onaturligt för alla männiiskor så döms man efter deras värderingar och också efter deras uppfostran eftersom många försöker leva som man lär även om det inte alltid lyckas. Nu måste jag sluta innan jag blir riktigt irriterad och ledsen. Jag har alltså druckit två glas vin nu ikväll, plus en burk öl om nu någon vill kommentera detta eller måste spy ut sin ilska på någonting, gör det nu mendans ni har chansen. Ha en trevlig kväll . Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback