En helt vanlig dag där det inte hänt så mycket

Hej har inte gjort så mycket på förmiddagen, har inte haft ork har ganska ont i kroppen men lovar det är inte för festen igår. Sen har jag varit ute en stund . Och sen uppstod ett litet problem men som ändå gick och lösa som lede till det posetiva. Jag fick faktigst träffa min man och det var väldigt posetivt. Det va nära att jag hade fått en helt ny mäniska idag men en av minna ass räddade mig och det är jag väldigt glad över för jag vet inte om jag klarat av en helt ny idag. Det hade säkert gått om jag hade varit absolut tvungen men jag hade inte orkat och bet om det jag igentligen har rätt till. Minna krafter är noll just nu. Annars har det varit helt oki idag oxså med bra väder och sen har jag lästa min bok "chock vågor" av tony olsson den är jätte bra det är en sån bok man hälst inte vill släppa jag vill inte ens att den ska ta slut. Men nu har jag inte så mycket mer att skriva om. Föresten när jag åkte till min man idag fick jag åka med en nybörjare till chuför han åker säkert bra med tiden men han va så nervös så jag vart osäker att åka med honom. Men jag vet inte om det gick mycket lungnare hem för just nu har jag ont i kroppen av minsta lilla gupp känns som man har knivar i hela kroppen. Men nu får det va bra för idag klockan är snart 24 och jag tänke att jag skulle hinna få den färdig innan den slår om till nytt datum. tittar in imorgon igen har det så bra ni kan kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback