en halv dag i kungsan på förmiddan datorn

idag på förmiddan så har jag lagt puzzel och läst bok, chock vågor av tony olsson.
på eftermiddan så har jag vart på kungsan och faktist sett en av mina assistenter på scenen.
det var riktigt bra!
jag menar det verkligen, det är inte för att ge honom något jag inte kan stå för.
men jag tycker det är jätte roligt att höra honom på scenen än på skiva..
man hör faktist bättre vad dom säger, eftersom att dom i stortsett pratar igenom texten.
dom har iallafall nått budskap med det.
bland annat om våran grymma värld som blir värre och värre för var dag som går tuvärr.
så är det bara.
jag tycker det är tråkigt men det är dagens sanning.
jag tror många med mig håller med.
någon kanske reagerar på att det blir en ganska tidig dagbok, men det är bara för att jag inte orkar bokstavera varenda ord.
och sen har jag en som inte vill lära sig dator överhuvudtaget.
det hände en liten grej i kungsan som jag inte vill gå in på för jag blir så arg att det överhuvudtaget före kommer.
men nu slutar jag faktist för idag.
ha det bra och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback