en ganska tråkig dag

idag har det vart en sån här dag som vart tvärtemot gårdagen.Plus att jag har blivit av med en assistent jag tyckte väldigt bra om.Det som är bra är att vi inte är ovänner iallafall,vi har alltså skiljts åt som vänner.Sen har jag gjort nåt så tråkigt som att tvätta.skulle ha vart i kungsan idag men det vart inte så för det var så dåligt väderSen har jag handlat lite smågrejer i hallunda bara,annars har jag bara suttit vid datan.Sen efteråt i kväll har jag hållt på och gjort ett nytt schema.Det är inte så svårt att få ut ett schema det är när man ska räkna timmar som det blir svårt,när man ska göra det så rättvist som möjligt på dom timmar man har att spela med.Jag skulle vilja ge alla min ass bra med immar men det är omöjligt,plus att jag orkar inte med hur mycket ass som helst.Jag får försöka lösa det så gott det går men det är inte lätt eftersom det inte bara är min vilja det handlar om.Nu frågar sig säkert många varför kan du inte be firman hjälpa dig.det kan jag.men jag vill göra det själv,jag vill känna att jag är delaktig i allt som, ass gör som görs inom mina 4 väggar,jag vill känna att jag är en del av dom,att jag faktiskt klarar mig själv trots att jag har ass 24 timmar om dygnet.ibland jagkanske skulle önska att jag kan vara överallt men det är yvärr en omöjlighet.Jag tycker inte samhället ska få göra som dom gör och hur vi faktiskt blir behandlade av samhället.många ggr kanske vi inte får hjälp med att strida för vår sak.visst finns det organisationer som kanske strider för våra grejer men alla borde hjälpa varandra istället för att se ner på varandra o göra allt för att döma utr en istället,alla gör vi våra misstag men vi måste få göra dom o bli förlåtna för det vi gör.Jag vet att det är många som ser ner på mig just därför att jag kanske bara finns ,det är ingen stor grej för vissa människor verkar det vara katastrof,synd om dom.Jag har inget emot dom som ser ner på mig det är bara dom som ska lära sig att förstå att vi också har nån mening med livet.många av oss har kanske inte valt att hamna där vi hamnar precis som vi inte valt att ha ett funktionshinder,jag vill tro att det inte är så.men nu tänker jag sluta,Jag är ganska trött efter schemaläggningar.men jag tittar in nån gång imorgon kväll före 2300.ha en bra kväll.kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback