en ganska bra dag som inte vart helt händelselös

På förmiddan har jag suttit o läst,allra först tittade jag på nyhetsmorgon.sen ringde min man mig vid 10tiden o frågade om han fick komma.Hade jag kunnat rita kors i taket hade jag säkert gjort det.ena dan får han inte komma helt plötsligt får han.iallafall träffades vi i hallunda cirka en o en halvtime men jag fortsatte c´vara kvar efter att min man åkt.däe käkade jag pizza.När jag äntligen kom hem gick jag in på datan då jag inte kunnat vara där på hela morgonen sen tiitad ejag på nyheterna o avslutade med en film på tv4.plus att jag även kollade mina mail senare på kvällen och nu är jag alltså härinne igen o försöker få ihop en dagbok jag inte vet vad den är för något.den verkar bli ganska rörig men hoppas ni har haft det bra härinne.många av er är fortfarande borta när det fortfarande e så fint väder som vi väl ska vara glada för tycker jag.jag e nöjd med den här sommaren.Det är möjligt att jag inte får uppleva någon mer sommar,vad vet jag .Nu får ni ha dte så bra så tittar jag in imorn igen på en lika solig dag för det ska fortsätta vara varmt.kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback