en fullspäcad dag

hej nu är jag äntligen här, trött!
har varit igång sen kvbart över nio i morse till kl tjugo noll noll i kväll har varit hos psykologen och pratat lite det här med om att jag måste förstå att jag lixom inte bara kan tänkapå mig själv det är inte så att jag alltid vill göra det men det är så mycket lagar som styr assistenterna som gör att de styr mitt liv.
Efter psykologen så var jag på BOSSE först hos min kontakt man där jag pratade om bland annat spanien, jag funderar på att dra ditt nästa höst, sen var jag på cirkel som också var på BOSSE där vi bland annat pratade om vad som är manligt och vad som är kvinligt och vilka fördomar vi har mot varandra och vad man förväntas göra som lvina och vad man förväntas göra som man.
Och vilka mål man sätter upp på sig själv det var väldigt kul, det är lite sånt där jag grubblar på jämt och ständigt värderingar och sånt med mera.
Sen när jag äntligen kommit hem har jag tittat på sesångens första efterlyst och det va skönt att omma in i de gamla vanliga gängerna igen det har varit en fin dag idag också, fast nu börjar det bli kallt på kvällarna jag träffa min kompis från skarpnäck idag även henne från nyneshamn det va också kul.
men nu orkar jag nte skriva så mycket mer nmina krafter börjar ta slut och jag har några sidor till att gå igenom plus attjag har några mail jag måste sklicka.

ha det så bra
vi höres igen
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback