en dag som var ganska så lugn

idag har jag inte gjort så där jätte mycket åkte iväg en liten stund, försökte få hit min man börjar bli trött på att hans assistenter inte är flexibla som mina assistenter är men det var faktiskt inte dom som kunde idag det va faktiskt han själv som inte kunde idag har jag så ot så jag vet imnte om jag orkar skriva så mycket.
Jag har lixom inga krafter kvar till att prata och jag måste tyvärr prata om assistenten ska kunna skriva det har hänt lite tråkigheter med en av mina adra assistenter som jag inte vill gå in på i detalj det ända jag vet är att det inte har med mig att göra men indirekt så har det med mig att göra för jag blir trotts det drabbad även om jag inte tar åt mig så ,.. men eftersom jag tvyvärr är beroende av hjälp så blir jag drabbad på något sätt.
nu får ni ha det så bra så kommer jag in imorgon igen hoppas det gåt bättre då och hoppas ni oxå mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback