En dag som jag har varit ute tidigt

idag kom färdtjänsten och hämta mig redan 80;40 och körde mig till jakobsberg jag vet inte vad han fick för bild av mig idag, jag var nog ändå väldigt uppåt men innuti så känne rjag att jag vill gråta hade jag bara varut där några minuter tillhade jagsäkert börjat gråta innan jag gick upp till min chef så gick jag runt i centrum eftersom jag var där så tidigt jag var där redan 09;20 vid 1115 åkte jag hem igen och var väll ine max en timme sen gick jag til biblioteket och skulle låna en bok men det fick jag inte för jag hade inte kortet med mig.
så det vart ingen bok låning, ska man skaffa ett nytt kort kostar det numera 15 kr för att få ett nytt kort men jag hittade tack och lov kortet när jag kom hem men innan jag hittade kortet så var jag ganska så länge inne i stan bla. i ringen en kompis från skarpnäck skulle ha kommit idag men hon är ganska så sjuk så hon kom inte idag men nu ska jag snart ta det lungt och försöka läsa några sidor så jag blir klar med boken sen ska jag försöka vila och ta det lungt och hoppas på att det blir minst lika bra dag imorgon det märker ni säkert på min dagbok om jag är på humör eller inte om jag är glad ledsen eller vad det nu jag än är jag vet att jag har väldigt växlande humör just nu jag vet igentligen inte riktigt hur jag mår.
det svänger alltså väldigt snabbt men nu får det vara bra för denna gången.
så tittar jag säkert in imorgon.

ha det så bra så länge jag kommer säkert in för jag är nyfiken och villse om någon har kommenterat något
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback