en dag där det har hänt lite av varje

hej

jag skulle börja med att säga attd et vart ingen dagbok igår för färdtjänsten kom och hämta mig så sen ifrån vällingby och assistenten jag hadeigår mådde väll inte så där jätte bra så jag orkade inte hålla på och krångla jag gillar dessutom inte mycket bråk så jag lixom brukar försöka undvika det jag vet att jag gör både fel och rätt , därför måste man rensa luften ibland men jag vet att hon inte var sur eller arg på mig det är privata saker som jag inte kan gå in på här och därför vart det ingen dagbok skriven men nu till dagen.

jag har varit på BOSSE räd och kunskapcenter fast på fel dag det ska tydligen vara först imorgon så jag rinde till min man och fråga om han kunde komam til stanoch vi gick omkring där en stund då, det har faktiskt varit fint väder jag vet faktiskt hur jag m¨år för det har hänt så mycket runt omkring mig just idag.
stå ut med assistenter som har gjort illa sig med mera.
Men nu till en annan grej som inte har dirket med mig att göra alla som har läst min press vet att jag gillar heostars, en av mdlemsrna har gått bort och jag har trffst honom personlighern etersom jag har sätt mycket av dom på mina dagar det är jätte joibbigtmen värrst är det nog för medelmarna och för familjen för dom mnåste det vara en jätte stor förlust jag hade inte väntat med att han skulle gå bort så tidigt.
Jag visste att han hade ledgångs reaumatism men att ahan hade fel på levern det visste jag nte och det var säkert många med mig dsom inte visste det jag vart också schockad för att jag trodde attd et var en anna medlem som jag vet är skadad sen tidiagre sen har det gått bort.
akc så fel jaghade men det är tyvärr sån man får lära sig att ta men när någon går ort kan man inte vänja sig vid
det är alltid lika schockande varenda gång
en sista grejen som oxkså var jobbig var att jag trodde att jag inte skulle få någon att jobba natt pass och då hade jag fått t a en helt ny assstent men då hade jag inte kunnat sova i natt och det hade nog inte varit så roligt för den assiten.
och så är det jsg ksn förtå att assistenten inte orkar jobba heldag men jag orkar hälle rinte ha nya jämt och ständugt jag är också en människa som vem soim hällst på denna jord det bårde inte vara så konstigt att jag protesterar ibland , precis som min omjivning såp protersterar jag och det har dom skert med all rätt att göra det är det här som är svårat av att vara assistent var ska man sätta gränsen för allas mäsnkliga rättigheter och vilja,.. mne nu har jag inte så mycket mer att tillägga måste försöka smällta och förstå allt som har hänt idag och varför det händer,...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback