En bra dag men slutade lite tråkigt...

I dag är jag arg och ledsen för att jag inte får träffa min man. Att jag inte får träffa honom hemma i min lägenhet kan jag ha en viss förståelse för, men att inte få träffa honom på stan för att planera sin egen bröllopsdag tillsammans tycker jag att det går för långt att inte kunna ha lite spontanitet och flexibilitet, jag har iallafall chansen att göra lite som jag vill vad ska man annars ha ssistenter till. Sen är det en grej till som jag inte vill gå inte som jag i stort sätt måste bita mig i tungan och bita ihop. Hoppas ni på Bloggen har haft en bra dag. En sak kan jag säga jag hoppas ingen hamnar i en allvarlig beroende ställning för det är ett helvete att man inte har den frihet man borde ha när man har assitenter. Särkilt när dom ska styra och ställa över ens liv.Nu har jag inte så mycket att säga mer , jag har varit ute en liten stund och läst min bok som snart är utläst. Den är bra. Nu får ni ha det så bra så hörs vi igen imorgon. Kram KMB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback