En blandad dag idag också

Har varit i hallunda i förmiddag för att ha någonting att göra. Jag har inget ro att vara hemma nu när jag inte har hunder kvar. Det är tråkigt men sant. Har jag lärt mig något, ja kanske, att man inte får leva så normalt liv som möjligt, trots att man ska få det. Att det ska vara så lätt att hoppa på vissa grupper, alldeless för lätt. Man har inte någon chans att säga något heller. Jag vet inte hur jag ska förklara det bättre än så. Det är ungeför så jag känner. Känner ni också att jag börjar få brottom bara för att assistenten ska hem. Jag hinner inte skriva så mycket som jag egentligen borde för att må riktgt bra. Men så är livet. Varför? det är något jag aldrig kommer att få svar på. Jag ska bara respektera och respekteras hela tiden. Det är frågor som jag aldrig kommer få svar på. Men du får jag sluta och fortsätta imorgon igen. Ni får ha det så bra så kommer jag in och skriver lite imorron oxå. Kram

Kommentarer
Postat av: Addie

Hej!

Javisst kan vi bli bloggvänner. Din sida är likaså intressant med. Ha en bra dag. Addie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback