En bland dag av lungt och intesisift

På förmiddagen gjorde jag inge spesijelt. Skulle var hos min chef i dag men han fick förhinder. Då viste jag helt plötsligt inte vad jag skulle göra. Skulle också vara med min kompis från skarpnäck det gick inte det häller för hon var sjuk.
Så det blev åka tunnelbana till stan och hitta på något där inne. Det blev några turer fram och tillbaka. Men det var í alla fal skönt då får jag koppla bort allt det jobbiga, Som jag har runt om kring mig just nu. Jag vill inte gå in på några detaljer det blir inte saken bättre i alla fall det har jag konstaterat för länge sen det hjälper inte att jag upp repar det igen. Dagboken kanske inte blir så lång. Jag e tröt och orkar inte tänka så mycket plus att jag har ganska ont. Jag får önska alla en bra kväll så hoppas jag att jag e piggare i morgon kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback