En av mina positiva dagar

Har varit med min man i stort sätt hela dagen. Varför skriver man en dagbok när ingen läser? Normalt så brukar väll andra inte läsa varandras dagböcker men det här e en blogg där det är tilllåtet annars skulle jag åtminstånde inte skriva om inte någon fick läsa. Har grubblat väldigt mkt på ass och deras sätt att vara mot brukaren även tvärtom. Man måste syna allting i allla vinklar vrå för att försöka förstå varför det händer som det gör och vad ma ska göra för att eventuellt undvika det. Bortsätt från det så har jag varit med min man på en restaurang i vällingby och haft det välldigt trevligt. Det är jobbigt att åka därifrån men jag hoppas det blir fler sådana tillfällen för jag mår bra av att vara med min man. Jag skulle faktiskt önska att vi kunde flytta ihop men det går inte i dagsläget men förhoppningsvis i framtiden. Nu orkar jag inte skriva mer än så här har redan skrivit en dagbok på en annan sida och ville för en gångs skulle inte ha samma text som den. Kan vara lite tjatit att ha samma text på två ställen. Jag vill förnya mig lite. Nu får ni ha det så bra. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback