snart en ny dag

  hej  nu har dagen snart oxå gått , nu åker jag snart på en kryssning om några få timmar jag längtar så att jag blir tokig  jag tro ingen kan förstå vad det betyder för mig att jag tycker det är skönt för jag kopplar av att jag bara har 2 assistenter att hålla reda på och slippa tänk a på alla brobblem som uppstår hemma  små eller stora spelar inge roll.men mäst små .
har inte gjort något speciellt på dagen kanske suttit och läst  och gjort ingenting. bytt till finare kläder, trodde jag ,!! för min hund har skitit ner ner mig,.. tvärr!
men det är sån man måste stå ut med när man har hund.
nu ska jag bara försöka organisera mig till imrgon och packa ner det jag måste ha med mig  mm.
då får jag komma in sen och bäretta hur jag har haft det, det är verkligen något att se fram emot  det kanske viss de som blir avundsjuka på mig men nästa gång kanske det blir jag som e avundsjukl på dig,.. vad vet jag
men jag hoppas på att få åka på en ny kryssning ganska så snart efter som jag så trivs med att göra det och det kan några av mina assistenter intyga. jag  tror jag skulle kunna  bo på båten om jag fick välja hur jag ville  visst e jag rädd att något ska hända men ska man gå och vara rädd för allting så vågar man till slut inte göra någonting då ska man hällst sitte hemma och inte göra någonting  man ska vara så där säker så ska man inte göra någonting , men man är inte esn säker hemma hos en själv.
så mycket som händer ut i världen och här omkring så kan man inte vara så säker på någonting,
nu är dom inte nådiga med vad dom gör för att betala saker, inte ens  på landet kan man vara säker längere  men tror fortfarande att händer mindre där än inne i stor städerna.
Nu har jag inte så mycket mer att äsga idag  kommer säkert in en snabb titt imorgon innan jag åker  kommer säkert att ha fjärilar i magen.

kram  
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback