Påskdagen

Det har varit lungt idag. Jag har suttit och läst min bok sen har min kompis från skarpknäck varit här. För en gång skull så kom hon hit istället för tvärtom och det kändes roligt. Av henne fick jag i alla fall veta att det har blivit bättre i min lägenhet. Ok det väll inte helt bra men en bit på väg. Jag pratade med en annan kompis från Nynäshamn om min städning eller inte städning jag har blivit allas hack kyckling som man bara måste hacka på så nu längtar jag ännu mer till båten men det där med båten får vi ta vid något annat tillfälle för jag åker inte förän den 22 maj och det e långt kvar tills dess, det är flera antal veckor kvar till dess men jag får försöka kämpa. Det e jobbigt men det e sånt som måste gå.Hur jag än vrider och vänder så har jag rumpan bak. Den går alltså inte att flytta på. Jag vet inte om jag skulle vilja det heller. Men nu känner jag att det börjar bli tråkigt jag har två ass som jag ska försöka hålla reda på i natt av alla tillfällen med det slutar jag och önskar er all en bra avslutning på påsken. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback