påskafton

hej det har inte hänt så mycket på förmiddan på påskafton..har bara suttit hemma o städat lite grann o sen var jag hemma hos min vän i skarpnäck o ätoit påskmat..annars har det rullat på som vanligt..tråkigt att jag inte får vara med jab o fira påsk.jag känner mig lite som svarta fåret just nu tyvärr.inte vet jag varför det ska vara så,vad har jag gjort för att få alla dessa straff.att inteå träffa den man tycker om.Det känns hemskt.Jag får säkert bara höra att du vet varför det är så..varför ska alla ändra på mig hela tiden för det känns inte alls ok när folk gör det,jag vill helst inte ändra på dom så varför..det e det sista jag skulle vilja göra.livet ska väl bara vara så det verkar så,det hjälper inte hur mycket jag bönar o ber,jag får bara dumma svar och försök till tröstande ord.Jag orkar inte skriva så mycket mer än så här..ha en fortsatt trevlig helg kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback