nästan en hel dag ute i det vackra vädret

       Idag har det varit en sån där väldigt aktiv dag. Först har jag varit i Kista å där tog jag det mest lugnt å kolla på folk. Sen har jag varit hemma ca90 min å då var jag ute med min hund. Då hoppa han upp i knät på mig...så glad blev han. Sen så åkte jag iväg till BOSSE Råd Stöd & Kunskapscenter å lyssnat på hur assistansreformen eventuellt kommer att bli. Det är väl inte riktigt klart ännu om det blir så eller inte...men den som lever får se. Men för mig låter det inte omöjligt för det ska sparas överallt. Det omplaceras pengar hit å dit så nu vet man varken ut eller in. Men annars så var det okej. Jag har mått riktigt bra idag utom lite på slutet kanske. Då det blev missförstånd eller nåt i den stilen...jag vill inte gå in närmare på va de egentligen handlar om. För det är min å assistenternas sak.
Hoppas ni har haft en bra dag ni här mina vänner på blogg.se. Jag har mest varit ute i det fantastiska vårvädret...hoppas fler av er har fått va ute. Nu kan man väl kanske våga lita på att våren så sakta börjar komma. Hoppas det så jag kan fortsätta vara ute så här mycket. Jag har haft assistenter som jag trivs väldigt bra med så jag är glad. Jag tror inte jag kan förklara bättre än så å eventuellt så vill jag inte det heller. Jag är faktiskt nöjd...men mycket trött! Min kropp börjar nog säga ifrån snart å det är väl inte så konstigt. Men nu så får ni ha det så bra så ses vi imorrn igen!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback