kryssningen

idag har jag varit inne tidigt  detta beror på att jag befinner mig på en kryssning senare ikväll, och det ska bli jätte skönt att koppla av från allting, allt från schemat och allt vad det är  idag ska jag tänka nästan bara på mig själv och njuta av mina stora idoler  det är en av anlednigarna till varför jag åker på kryssning plus att jag är väldigt förtjust  i båtar det är några eller någon som blir avundsjuka men den här gången bryr jag mig inte om det,  men det är lite saker jag måste göra innnan jag åker, jag måste ut med hunden  se till att jag packat ner hans mat innan jag sätter mig i färdtjänsten och åker med honom till hund-dagiset , där han ska vara tills jag kommer hem ,.... jag är lite skeptisk mot hund-dagis men han verkar trivas där så det kanske är helt ok  igentligen går det emot mig att lämna honom på dagis jag skulle vilja känna människan ganska väll inan jag lämnar iväg honom  jag tycker han har blivit rejällt mycket anorlunda och jag är lite rädd att det kan hända något otrevligt för eller senare det kan faktiskt oxå berå på mig , att jag varit borta ganska mycket på sista tiden  och så det går ju igentligen emot mina principer att man inte ska lämna en hund mer än 4 h max  om hunden e vuxen  en valp ska du i över huvud taget inte  lämna men så hårt är livet ibland , och jag funderar fram och tillbaka om jag kan ha honom kvar eller inte, men så finns det berioder där jag sitter hemma där jag själv inte orkar  då min kropp säger ifrån efter som jag alltid ha ft djur ända sedan jag bodde hos min mamma så e det rätt naturligt för mig och jag hoppas mina assistenter vet at jag är ganska medveten om vad jag gör och vad jag gör för fel  nu har jag varit här inne för att visa att jag  vill skriva av mig  nu kommer jag in imorgon och kanske bärettar hur jag har jaft det  vi kanske det finns någon som vill komma in på min sida och läsa det jag skrivit men det är upp till henne ,... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback