Enlite mer aktiv dagbok

Nu har det gått en dag och snart en kväll oxså morgonen och mitt på dagen har varit ganska lung. Då jag suttit och läst och vilat tagit det lungt. på eftermiddagen har jag varit hos en kompis och det börjar bli mitt andra hem mer eller mindre. Vi käka lite matt och drack lite vin och allmänt små pratt. Sen när jag kom hem så har jag gjort pappers arbete sånt man måste göra när man är arbets ledare. Det är tråkigt men det måste bara göras oavsätt vad jag tycker. Jag vet inte enu vad jag känner och tänker just nu idag har jag haft ass jag trivs med jag trivs igentligen med alla ass men dom flesta förstår inte det. Kan bror på att jag faktigst inte kan behandla ass på samma sätt för alla är vi olika och så är det iallafall med ass. Jag vet vilka som lägger ner sin själv för min skull när dom jobba och jag vet vilka som bara tänker på sig själv. Jag förstår mig på båda typer av ass men jag kommer aldrig va rädd förr att leva mitt liv . eftersom jag måste rätta mig så mycket efter ass lagar och regler. Minna lagar kommer altid i andra hand visst är det väldigt mycket samhället fel att det är så det händer inte mycket om ingen reagerar snart alla vet ingen gör något alla väntar på att någon annan ska göra det skjuta bollen sin imellan. Så kan man hålla på i det oändliga. Jag kommer inte på något svar på det heller. Nu har jag inte så mycket mer att säga för ikväll kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback