en upp och ner vänd dag

för min del har det varit ganska så lungt, jag har varit och handlat mat på city gross åt min hund, sen börja det hända saker nästa gång jag skulle ut  så funkade inte hissen så jag kom inte ditt jag skulle  och då ringde jag hiss reparatörerna och de kom och fixade hissen  men jag fick ringa ennu en gång så jag kunde inte alls göra det jag hade tänkt göra idag, idag sprack verkligen min planering.
men det berode inte på assistenterna  utan bara på hissen det slår mig att jag inte skulle klunna använda hissen om det skulel börja brinna  för i sådana lägen så får man inte navända hissen,.. undra hur jag skulle komma ner då, om det nu skulle hända så blir jag ställd så jag vet inte vart jag skulle ta vägen  det beror lite på hur och var det börjar brinna  jag har gått på ganskla många brand övningar i mina dagar fast nu var det ganska så länge sedan jag har våll inte gjort det sen jag slutade skolan. det kanske borde vara dags att gå en liten kurs igen och träna hur man ska bete sig i olika lägen, men problemet är  att man inte gör det som man har lärt sig under paniken.
och det är synd för det borde de göra det finns folk som kan tänka taktiskt och logiskt i sådana läggen  och veta presis vad det är man ska göra men de växer inte på träd presis  idag vart dagboken litte längre kan bero på att jag blir lite ledsen för att jag inte fick gjort det jag hade tänkt.  när jag desutom har assistenter som jag vet att jag funkar med det är ingenting att göra åt det är sånt här som tyvärr händer bättre tur någon annan gång  nu vet jag inte vad jag ska skriva mer , nu får ni ha det bra så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback