En riktig städ dag.

Hej.
På för middagen så har det vart riktigt lungt, suttit och puzzlat.
Efter det var jag och träffa min chef som sköter min assistans, vi satt och pratade lite.
På eftermiddan har jag tvättat, som jag avskyr att göra men nu är det gjort.
Även städat i en bokhylla, bland alla pappren.
Är ganska så trött så jag vet inte riktigt vad som vart roligt och vad som vart tråkigt.
Det ända som har vart är att jag vart lite ledsen.
Jag fick verkligen känna av att jag inte kan ge nått tillbaka.
För allt det som folk gör/ger om kring mig.
Det känns ganska jobbigt.
Att ha höra det är nått jag verkligen inte vill att det ska vara så.
Att jag vill kunna ge när jag får och blir bjuden på nått, men eftersom att omständigheterna är som dom är så kan jag faktist inte ge tillbaka.
Inte i nu läget iallafall.
Kanske längre fram.
Det gäller alla som är runt omkring mig, som vet hur min situation är.
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback