en ny dagbok

på förmiddagen har det varit ganska lungt. Sen på dagen körde det ihopp sig lite jag fick börja jagga assistenter men det lösta sig ialla fall. Jag var nöjd för jag fick en jag trivs med han kommer säkert inte och förstå det. Jag skulle önska att han gjorde det. Han är bra på många sätt åter igen känns det som det förbjudet att tycka om någon asså misförstå mig på rätt sätt asså tycka om honom på det sättet att han jobbar bra med mera. Att han gör så att jag känner mig trygg jag kan inte förklara de bara fungerar oki. Jag vet att han kanske har blivit besviken på mig några gånger för att jag inte har varit öppen och ärlig det kan jag bara förklara med att ibland är jag väldigt kännslig i alla möjliga lägen. Jag har sagt det tidigare jag säger det igen så prattar jag många gånger mott mig själv men det bror på att jag inte kan agera som jag igentligen vill på grund av assistenternas har lagar och bestämelser som dom måste följa. Och då kan inte jag utsätta dom för något. det så mycket som inte jag kan göra på grund av samhället sätter upp lagar och de ena med de tredje. Och så har jag varit hos en kompis i skarpnäck henne assistent diskutera ganska intressanta saker bland annat pratta hennes assistent om att lära människor att bli assistenter att tex göra ombyta roller. En sak till exempel att han inte tyckte om att hänga lift. Det gör inte jag häller men jag har inge vall iju med att assistenterna inte ska lyfta i onödan. Det händer ju att dom ibland blir tvungna men dom ska ju igentligen inte göra det. Han sa att vi inte kunde förstå att assistenterna oxså kan vara rädda jag kan mycket väll förstå det men skillnaden är han vet att han inte behöver sitta i liften och då kan man inte gemföra på samma sätt och föresten kan han inte gemföra sig med oss lika mycket som vi kan med honom. Jag är väldigt rädd att åka liften i färdtjänsten. Det bästa är igentligen att försöka igen även om man har blivit rädd försaker jag vet oxså att det är lätt att säga så jag vet själv hur jag reagerar när folk säger åt mig så jag förstår fullt och fast att han reagerar som han gör. Det är inte lätt att vara assistent jag hävdar fortfarande att det är bland det svåraste jobben man kan ha. En sak till jag reagerade på va att det inte är så själv klar för killar att vara assistenter speciellt inte om killar är åt tjejer. Jag hoppas inte någon kommer titta ner på minna killar jag har som assistenter för då kommer jag bli galen. man måste se där här som något jobb inte som något annat visst det kan säkert hända att det kommer väldigt intima känslor in i bilden men då får man lov att tänka om inledar man ett för hållande av något slag så bör man någ inte jobba som assistent. Men jag tycker samtidigt händer det så måste det få hände och då får man tänka i andra banor nu orkar jag inte skriva så mycket mer men nu fick ni yterligen något att läsa och blir irriterad eller tycka att det är bra med detta önskar jag alla en god natt kom in imorgon igen. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback