En ny dag ått min dagbok

I dag på förmiddagen  har det varit väldig lugnt. Har läst ut min bok. Sen har jag börjat läsa i slutet  av men som hatar kvinnor för den var inte riktig färdig när jag var tvången lämna till baks den. I dag har jag varit med min gubbe och min kompis från scarpnäck. Det var kul att alla tre kunde vara tillsammans. Det blev inte så mycket diskskon om ny tider om när vi kunde träffas, Jag längtar till måndag  jag tycker det väldigt sakta det får jag stå ut med som vanligt. De3t e så mycket man måste stå med . Det e så mycket måsten och krav hälften vore nog. Men det e inget jag kan ändra på kunde jag det skulle jag det defnetvis se anulunare men vad hjälper det att jag klagar inge ting. Det e plus minus noll jag får attlgen få jag en assisten som klappar mig på huvet och säger att jag gnäller och klagar. Men det e nog jag får stå ut med så e det med all ting som jag företag mig. Men nu vet jag inte så mycket mer
Kram  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback