en lugn långfredag

på förmiddan har det inte hänt nåt speciellt,har suttit o lagt pussel o spelat.Det hände inget speciellt på eftermiddan heller förrän kl 16 då jag åkte till min vän i skarpnäck där jag tillbringade hela eftermiddan,Jag tycker det är jobbigt att jag inte få träffa jab´på mina o hans villkor,Jag vet inte om han tar lättare på saken o försöker ändra på mig istället jag vill inte att nån ska ändra på mig inte ens jab.annars har det inte hänt nåt av värde att komma ihåg.Jag tycker det är jobbigt att alla ka veta allt om mig o se allt runtomkring mig.Det tycker jag är jobbigast idag med att ha ett funktionshinder och beroende av hjälp.Men det kommer jag tyvärr aldrig ifrån,möjligt att ingen kommer förstå varför jag känner mig som jag gör.allting känns ganska hopplöst just nu.Jag känner mig som det lilla svarta fåret som är i vägen överallt som egentligen inte passar in nånstans.En som bara betraktas som en som gnäller o piper om allting,Jag känner mig verkligen så.Det gäller inte bara mina assistenter utan jag tycker samhället e på mig just nu.Jag känner som att jag inte har några rättigheter bara skyldigheter.att se till att det funkar för alla men inte för mig själv.nu rynkar säkert nån på näsan o tycker jag e hopplös igen jag vet inte hur många det är som vart inne på min sida o som möjligen är assistent av något slag.Det är konstigt om ingen reagerar oavsett om det är negarivt eller positivt,jag e inte rädd för att få kritik jag säger ifrån om jag känner mig tillräckligt på hoppad om det ändå kunde hjälpa,gud va glad jag skulle va.
jag vet inte om jag ska skriva mer för jag blir bara irriterad av det..lessen o besviken.Jag avslutar med en kram o önskar er en fortsatt trevlig helg..kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback