En intensiv dag

idag har jag varit iväg i stort sätt hela dagen först på förmiddagen sen var jag faktiskt i hallunda och käka en bit mat och det var lungt och skönt att äta i lugn och ro, och för en gång skull får mat. sen var jag hemma en stund och skrev e-mail till alla företag som jag är skyldig att betala och som inte fick betalt denna månaden och sen på kvälen har jag åkt tillbacks till bosse och hållt på med dator där oxå och nu är jag helt sluuuut.
och det gör ont överallt och färdtjänste killen hängde lite över mina fötter och det gjorde jätte ont, men han la inte märke till det, samtidigt ville jag inte säga något för folk förstår inte om de inte har haft lika ont själv, jag tror att det kanske är någon av mina assistenter som kan förstå men det är inte många.  så fråga mig inte hur jag orkar skriva dagbok det vet jag inte själv men skriver jag i alla fall  eller rätare sagt jag skriver inte utan det gör min assistent jag dikterar och assisteneten skriver  om rätt ska vara rätt!! och det ska det väll, så blir det inga missförstånd eller konstigheter men nu orkar jag verkligen inte skriva mer  jag har har andra sidor jag ska skriva på och dom får ungefär samma text som lunarstorm det är i alla fall bättre än ingenting men jag vill önska alla en trevlig natt, och hoppas jag okar komma in imorgon natt igen förhoppningsvis  med nya krafter men det kan jag inte lova för jag ska iväg imorgon också.


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback