en intensiv dag

idag har min dag varit intensiv, städat bokyllor i princip hela dagen  varit hos en vänina i skarpnäk och nu är jag ganska så trött och slut och rokar inte ens vara arg om nu är något jag är arg på, coh det är jag säkert för det är jag för det mästa på något och om jkag inte r artg så är jag orolig för något .
men det possistiva idag är att jag har fått göra grejorna på mitt sätt  och att jag fick en assistent som jag vill ha som jobbar natt  tänk att man kan få se possitiovt en dag oxå.
trotts att det kan vara jobbigt mitt i alltihopa den som tycker att jagmälar fann på vägen kanske får ta illbacka det  för jag klan faktiskt vara possitiv  och det tycker jag känns bra  för alltid ser vi någon att vara possitiv även mitt ibland det jobbiga men denna sida blir kort för jag orlar inte skriva så mycket  för tiden går ut när saom hällst och vill ha det klart innan det blir nytt dygn,

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback