En av de jobbigaste dagarna.

En av de jobbigaste dagarna. Det börja bra. Vi börja i Hallunda sen så var vi och åt pizza. Sen så skulle vi gå ut med min hund. Min hund blev glad när han såg mig då fick han lite för bråttom och gjorde illa en av min assistenter. Jag blir orolig att hon kan ha skada sig. Det e ju ändå mitt ansvar  det där e lite jobbigt  jag vill nämligen ha ansvar. Där skulle jag nämligen vilja hoppa in jag skulle verkligen göra det själv. Jag vet inte hur jag ska göra i såna lägen. Jag måste få ha mina djur det e rättighet jag tycker det mesta i livet e rättighet, Men så ser det inte ut i allmänhet i samhället. Vi hade en diskussion på förmiddagen i dag det var lite blandat men det var intressant utan att gå in på några detaljer. Men nu hinner jag inte så mycket mer i dag assistenterna ska gå hem så jag säger  kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback