bingo lotto

hej  jag kommer in redan nu för jag kunde inte skriva igår, igår va det jävligt lungt  på förmiddagen sen var jag hos min kompis i skarpnäck var loite små irriterad och ledsen det är väll sånt som är förjämmnan för jag är i stort sätt irriterad på hela samhället jag pratade med min man igår  och jag tycker inte jag vart förståd , jag förstår honom hur han tänker men det är så lätt att stötta på andra när man inte själv är träffad sen var jag hos min väina i skarpnäck och spelade bingo lotto med henne  men tyvärr vann jag inget,.. jag kommer in senare ikväll och skriver fortsättningen  eftersom sidan krånglade igår så jag kunde inte skriva.
Sen har jag suttit och letat pussel på nätet det finns massa sidor som det står pussel på men när man kommer så långt så är det vanliga spel som man känner sig faktigst lurad. Sen har jag varit hos min kompis i skarpnäck och det kommer jag vara flera dagar framöver känner mig oxså litte ledsen efterjag pratta med jabb imorse han förstår inte hur jag känner. Det är bara bestämelser som ska styra mitt liv ingen använder sitt suna förnuft jag vet inte hur jag ska göra jag känner mig värkligen ner trampad. Jag är oxså orolig över osrob så mycket jag lämmnar honom varje dag jag vet inte om min kompis ass har stött på mig eller kankse för hon va allmänt trött. Jag får hoppas på det sista för jag tycker värkligen om henne. Hon värkar tycka ganska bra om mig ialla fall även om hon kanske kritiserar min ställning eller inte ställning hur man nu ska uttrycka det. Tänka att bara att råom sig själv bara för en dag gud va det skulle va skönt kanske får jag uppleva det någongång kanske inte. jag vet att det är en del som går in och läser minna dagböcker och det får dom gör för det har jag ju godkännt men det är ingen som vågar skriva vad dom värkligen tycker och tänker om dom känner något i huvud taget och det kan jag bli lite ledsen och besviken på. Jag tål att höra kritik visst kanske jag blir ledsen men det får folk ta presis som folk kan bli ledsna över det jag säger. jag har säkert någon som skulle vilja ge mig ris men jag har säkert några som skulle vilja ge mig ros också det är altidså det är lätt att ge ris en rosor. nu vet jag inte om jag blev lite småt arg på slutet det känns så jag är nog mest besviken tror jag besviken på hela samhället i huvudtaget trött på att det ska vara så orättvisst. Trött att folk säger jag förstår fast dom igentligen inte gör de möjligen kanske man förstår sig själv men detta vill jag inte göra hela världen svart men försöka ha något posetivt oxså. Det är bäst att sluta här innan jag går för långt.

Nu har jag varit på Bosse fortsätter på samma för att jag igentligen inte orkar skriva så mycket . resten av dagen har väll inte varit så händelserik mer än på Bosse  där jag fortsatt med dator, läst lite med mera.
nu e jag så trött  och vet inte om jag ens vet vad det e jag  vill skriva om , och det är nog ingen som orkar sitta och lyssna på mitt gnäll i alla fall  jag känner mig väldigt utnyttjad  när jag vet att jag inte orkar säga ifrån om det ena elelr det andra. jag vet inte inte hur man råder bot mot sådant det är väll en av mina dumma frågor som jag får dumt svar på,  då kan jag lika gärna prata med en vägg för det ger mig ingen svar alls  det kanske det jag igentligen vill ha,... vad vet jag,.. men nu har jag inte så mycket krafter att skriva mer

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback